Doprava a Platba
Pokiaľ si vieš produkt štandardne pridať do košíka, znamená to že je skladom a pripravený ihneď na odoslanie. Pri doprave spolupracujeme so spoločnosťou Packeta. Dávame ti možnosť využiť vyzdvihnutie na zvolenom odbernom mieste, alebo klasické doručenie kuriérom priamo na tvoju adresu. Pokiaľ si zvolíš platbu na dobierku, objednávku zaplatíš na výdajnom mieste alebo kuriérovi – platiť môžeš buď v hotovosti, alebo kartou. Ak chceš vedieť detailné informácie ohľadom toho ako Packeta funguje, tak klikni sem. Platbu za objednávku môžeš zrealizovať skrz platobnú bránu, alebo na dobierku. Ak chceš zistiť viac o možnostiach platby, tak klikni sem.
Vyberieš si svoje produkty, vyplníš potrebné údaje, zvolíš spôsob dopravy a platby. Po odoslaní objednávky ti príde potvrdzovací email a prvý krok je za tebou.
Tvoju objednávku začneme pripravovať a baliť v deň potvrdenia.
Na ďalší pracovný deň po potvrdení objednávky odovzdáme balík prepravcovi. Od tohto momentu závisí čas doručenia od prepravcu. Packeta štandardne doručuje zásielky do druhého dňa od odovzdania.
Tvoja objednávka dorazí na tebou zvolené výdajné miesto alebo adresu - závisí aký spôsob dopravy si si vybral. Ak si si vybral platbu na dobierku, máš možnosť platiť v hotovosti alebo kartou
Po prebratí zásielky ti príde od nás potvrdzovací mail o dokončení objednávky. V tomto momente sa už tešíš z nového prírastku do tvojho setupu.
Ako funguje Packeta?
V košíku zvoľte spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Na výber máte doručenie na adresu, doručenie na výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného boxu, tzv. Z-BOXu.
Pri doručení na výdajné miesto alebo do Z-BOXu nájdite vo vyhľadávači to, ktoré sa nachádza vo vašej blízkosti. K dispozícii máte tisíce kamenných výdajných miest po celej Európe aj samoobslužné výdajné miesta Z-BOXy.
Akonáhle bude objednávka na zvolenom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe pripravená, Packeta vám pošle informačný e-mail a SMS. Pri doručení na výdajné miesto Packety tiež obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky.
Na výdajnom mieste bude následne stačiť iba nahlásiť heslo. Pre zásielku tak môžete poslať kohokoľvek, pretože mu stačí len vedieť toto heslo.
Prípadnú dobierku môžete uhradiť priamo na výdajnom mieste, a to buď v hotovosti, alebo kartou.
Pri doručení do Z-BOXu vám pre vyzdvihnutie zásielky stačí len mobilná aplikácia Packety, ktorá sa so Z-BOXom sama automaticky spáruje a otvorí schránku s vašou zásielkou.
To, kde sa vaša objednávka práve nachádza, zistíte jednoducho v sekcii Sledovanie zásielky na webovej stránke Packety alebo v mobilnej aplikácii.
Na vyzdvihnutie zásielky máte spravidla 7 dní.
Odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu Packeta, vďaka ktorej môžete sledovať každý pohyb zásielky, predĺžiť si jej úložnú dobu až na 21 dní alebo zaplatiť dobierku.
S Packetou je jednoduché aj vrátenie tovaru: stačí zadať vratku do mobilnej aplikácie alebo využiť nalepovací štítok, ktorý vám od nás príde v zásielke. Zásielku potom odnesiete na najbližšie podacie miesto Packety a je vybavené!
O platobnej bráne
Poskytovateľom platobnej brány pre náš eshop je spoločnosť Comgate, a.s.
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Platobná brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro. Viac informácií o tejto platobnej metóde nájdeš tu.
Platobná brána Comgate ponúka niekoľko typov bankových prevodov, ktoré sa líšia spôsobom zadania, rýchlosti potvrdenia aj vykonania. Viac informácií o tejto platobnej metóde nájdeš tu.